Türkiye Tenis Federasyonu’nun Yenilikçi Crea Tenis Kulübü’nde düzenlemiş olduğu Hafta içi Tenis Turnuvası’nda Bergama Belediyespor Kulübü sporcusu Zehra Melek birinci oldu. 12 yaş altı kategorisi 4.’ncü grubunda müsabakaya çıkan Zehra Melek, ipi göğüsleyerek madalyayı alan taraf oldu.
BAŞKAN KOŞTU; “ÇOCUKLARIMIZ İÇİN TÜM İMKÂNLARIMIZI SEFERBER EDECEĞİZ”
Bergama Belediyespor Kulübü sporcusu Zehra Melek’i başarısından dolayı kutlayan Bergama Belediye Başkanı Hakan Koştu, ”Çocuklarımızın sporun her dalında başarılar elde etmesi ve boş vakitlerini sporla geçirmesi için tüm imkânlarımızı seferber etmeye devam edeceğiz. İlçemizde sporun her dalında başarı elde edip, gençlerimize sporu sevdirmeyi ve çocuklarımız büyürken sporu da bir yaşam biçimi olarak benimsemelerini arzuluyoruz. Bunu sağlamak için belediyemiz imkânlarını sonuna kadar seferber etmeye devam edeceğiz” dedi.
BEYAZ HABER AJANSI (BHA)
TEDxSur 2026 Diyarbakır’da İlham Veren Fikirleri Bir Araya Getirdi
İzmit, Başiskele ve Kartepe’de Hurda Değerlendirmenin Ekonomik ve Çevresel Faydaları
Mihalıççık’tan Ses Getirecek Hamle: Milli Yıldız Tahir İlkbahar ile anlaşma sağlandı
AHİD 41. Yılında Ödül Töreni Düzenledi
Sosyal Güvenlik Uzmanı Erhan Nacar: “Türkiye’nin Tek Tip Emeklilik Sistemine İhtiyacı Var”
Aile Terapisti Pınar Baybaşin “Nafaka Tartışmaları Sadece Hukuki Değil, Toplumsal Bir Meseledir”